loading...
داستان و رمان
نیما بازدید : 84 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود اولین کتاب از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب چشمه جاودانگی اثر ریچارد ناک در کتابخانه Maxor

بخشی از داستان :
فریادی دهشتناک در گذرگاه طنین افکند.هیاتی گرگ وار، گران و هشت پا ،بر رونین فرو افتاد.اگر رونین هر چیزی جز یک ساحر می بود ، همانجا نابود شده و خوراک موجودی با دندانهای خنجری ، چهار چشم سبز درخشان و هشت اندام چنگال دار می گشت.
موجود گرگ وار عظیم الجثه وی را به زیر کشید اما رونین که برای حفظ خویش از کوران سرما بر جامه هایش افسونی خوانده بود، شکار آسانی نبود. حمله جانور به خرقه که می باست چنگالهایش را درهم شکند،در نهایت به شکستن یک ناخن انجامید.

نام کتاب نویسنده موضوع حجم صفحه
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 1
ریچارد ناک
فانتزی
3.93 MB 62
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 2
ریچارد ناک
فانتزی 3.04 MB 50
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 3
ریچارد ناک فانتزی 3.31 MB 71
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 4
ریچارد ناک فانتزی 2.33 MB 55

دانلود در جدول زیر

نام کتاب نویسنده موضوع حجم دریافت فایل
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 1
ریچارد ناک
فانتزی
3.93 MB دانلود
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 2
ریچارد ناک
فانتزی 3.04 MB دانلود
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 3
ریچارد ناک فانتزی 3.31 MB دانلود
وار کرافت 1 - چشمه جاودانگی 4
ریچارد ناک فانتزی 2.33 MB دانلود

............................................................................................................

دانلود کتاب دوم از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب اهریمن روان اثر ریچارد ناک در کتابخانه الکترونیکی Maxor

بخشی از داستان :
نقطه ای سیاه و ظلمانی از مرکز گوی آتشین برتافت.صدایی از اعماق آن ذهن منراث را انباشت. صدایی آشنا به اندازه ی صدای خود او.
"منراث ... این تو هستی؟"
اما این صدا ازآن سار گراس نبود.
با لحنی سرد و پرسشگر که هر اهرمن گران پیکری را به پس کشیدن وا میداشت ، چنین گفت:"ما بسیار در انتظار بوده ایم...راه باید به تمام برای او گشوده شود.من مراقبم تا کار به فرجام رسد.آماده ی حضور من باش منراث...هر آن به سوی تو می آیم."



..............................................................................................................

دانلود کتاب سوم از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب شکافت (متلاشی شدن) اثر ریچارد ناک در کتابخانه الکترونیکی Maxor

بخشی از کتاب وارکرافت 3 - شکافت اثر ریچارد ناک :
خشمی آشنا او را سر تا به پا می سوزاند، بی رحمانه ذره ذره اش را می دراند.آتش،آب،زمین و هوا ...همه و همه با افسونی ناب و سرکش به هم آمیخته، بر او می تاختند.او را این همه در بر گرفته بود.فرسوده، تنها مانده،می خواست خود را از هم بدرد.اما باز ایستاد.بیش از این چه میکرد.
نگاهش بر سرزمینهای بی شمار افتاد.بر سرنوشهای بی شمار،سرانجام آشفتگی پر آشوب زمان بر احساسش چنگ انداخت،آنچه می دید سرزمینش بود،اسیر جنگ و جنگاورانی که حتی نامشان را نمی دانست. صدای همه آفرینش را از گذشته و حال و آینده می شنید.هر صدا در گوشش طنین هزار صدا بود.هر رنگ در چشمانش درخشش هزار رنگ.



.....................................................................................................


دانلود کتاب چهارم از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب طلوع هورد اثر کریستی گولدن در کتابخانه الکترونیکی Maxor

بخشی از داستان :
قدرتی که از غریبه می تابید با اشکال و رنگهای شکوهمندی می چرخید، بسان شنلی پشت سرش جاری می شد و سر توانمندش را با نوری مانند یک تاج دربر می گرفت.صدای او در گوش و ذهن قابل شنیدن بود و در خون وارد می شد ، مثل آوازی زیبا که مدتها فراموش شده و اکنون ناگهان به یاد آورده شده است.
آنچه پیشنهاد شده بود وسوسه انگیز بود و قلب را مالامال از اشتیاق میکرد. ولی هنوز...هنوز... چیزی بود که.....

دانلود بخش اول


دانلود بخش دوم


........................................................................................................

دانلود کتاب پنجم از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب آخرین نگهبان اثر جف گراب در کتابخانه الکترونیکی Maxor

بخشی از داستان :
از میان دو ماه، آن که گران تر می نمود،هنگام غروب گرانتر گشت و اکنون پر معنا، نقره فام،آویخته شده بر آسمان پرستاره ی صاف نمایان بود. زیر نور ملایم ماه  ستیغ کوههای ردریج به سمت آسمان سر بر آورده بود.بامدادان،خورشید پرتوهای سرخ فام خود را از ردای گسترده ی قله های گرانیتی می سترد و شامگاهان، کوهها را چون اشباحی پر هیبت و راست قامت در تیرگی شب رها می کرد.

دانلود بخش اول



دانلود بخش دوم



دانلود بخش سوم


....................................................................................................................

دانلود کتاب ششم از سری داستانهای فانتزی وارکرافت (نبرد باستانیان)،کتاب عصر اژدهایان اثر ریچارد ای ناک در کتابخانه الکترونیکی Maxor

بخشی از داستان :
در دنیای آذراث كه هرگز چیزی جز خونریزی های دهشتناك به خود ندیده بود شورایی جادویی یكباره در كایرین تور ظاهر شد كه جمعیت اندك ساكنان دلاران را رهبری می كرد. قبل از ایجاد اتحاد لوردران ترولها تنها جانوران وحشی این سرزمین بودند. تا اینكه انسانیت از جانب سرشتی بسیار پلیدتر مورد تهدید قرار گرفت ؛ موج اولِ اركهایِ رانده شده از سرزمینشان همچون شكافی مهیب در پیكر یكپارچه اتحاد لوردران ظاهر شدند. در ابتدا بنظر می رسید چیزی قادر به متوقف كردن این متجاوزین عجیب و غریب نیست ؛ اما چیزی كه در ابتدا قتل عامی فجیع بنظر می رسید با مقاومت انسانها تبدیل به نبردی فرسایشی شد كه از هر دو سو صدها كشته به جای گذارد. كشتگانی كه بنظر می آمد برای دلیلی شرافتمندانه نمرده اند؛ برای سالیان دراز این تنها آینده ای بود كه برای كایرین تور پیش بینی می شد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 8,776